Tv tip: Diagnose gezocht

Een nieuw medisch programma, gepresenteerd door Wendy van Dijk.
Diagnose gezocht start 29 oktober om 21:30 op RTL4.

1274919_462683663829795_1344842478_o

Wendy van Dijk gaat samen met deze gezinnen en hoogleraar Kindergeneeskunde prof. dr. Heymans opzoek naar alsnog een diagnose.
En ik kan niet wachten tot dit programma begint. Ik ben zelf inmiddels 7 jaar ziek en een duidelijke diagnose is er nog steeds niet. Je loopt tegen zoveel nare dingen aan in je omgeving, in ziekenhuizen en in de maatschappij.
Ik ben heel benieuwd hoe dingen hier worden opgepakt en uitgezocht.

Diagnose gezocht start op 29 oktober om 21.30 op RTL4.

2 gedachtes over “Tv tip: Diagnose gezocht

    1. Ik vond hem niet zo heel heftig. Maar die voorstukjes voor deze week vind ik wel enorm heftig. In een interview met Wendy van Dijk vertelde zij dat Diagnose gezocht ook al 2,5 jaar bezig is met dit meisje.

      Like

Geef een reactie

