25 random vragen.

Ik vind het altijd leuk om deze tags te lezen bij andere bloggers, daarom wil ik zelf ook een aantal tags gaan doen. Vandaag de 25 random vragen tag.

  1. Heb je huisdieren?
    Ja, ik ben gek op dieren! Momenteel heb ik 2 lieve honden.
    Een mopshond genaamd Haddock van 5 jaar oud. Ik heb hem sinds hij 9 weken oud is en hij bezit een stamboom. Ik heb met hem puppycursus, jongehondencursus, gehoorzaamheid en behendigheid gedaan. Ook heb ik een klein jaartje met hem shows gelopen.
    _MG_1624
    M
    ijn andere hond heet Suki. Zij komt uit Polen en is vermoedelijk 7 jaar. Ik heb haar via de stichting dutchy adoptions die honden red in Polen. Met Suki heb ik heel kort behendigheid gedaan.IMG_3816Ook heb ik een kat genaamd Milow. Maar door mijn ziekte zit ik veel bij mijn ouders waardoor ik telkens liep te slepen met hem. Ik merkte dat hij het veel fijner vind bij mijn ouders dus woont hij nu daar.
    Milow is 1,5 jaar en een gewone huis tuin en keuken kat. Het is een heerlijke kater die op zichzelf is maar ook graag komt knuffelen.IMG_20141026_003045Bij mijn ouders wonen nog 2 katten, Argai en Hector, welke eigenlijk van mijn broertje en mij zijn. En er woont ook nog een hond, Pixel, welke van mij was. Pixel komt, net als Suki, uit Polen en is vermoedelijk 5 jaar.

    IMG_4242

  2. Noem  3 dingen die het dichts bij je zijn:
    Op schoot mijn laptop, naast mij Haddock en ook naast mij mijn telefoon.
  3. Hoe is het weer nu?
    Terwijl ik dit typ is het droog en donker. Het is namelijk 22:00.
  4. Rijd je auto? zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
    Ja en nee.
  5. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
    Om 9 uur.
  6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
    Zondag. Uiteraard wel elke dag gewassen, maar vanwege mijn pas gezette nefrodrain durf ik nog niet goed te douche. En ook omdat ik door die nefrodrain erg verzwakt ben is douche een nog grotere uitdaging. Aangezien ik momenteel in mijn eigen huis ben kan ik geen hulp roepen als het niet meer gaat.
  7. Welke film heb je voor het laatst gezien?
    The hunger games
    the-hunger-games-kindle-featured-image
  8. Wat zegt je laatst ontvangen smsje?
    Smsje nog wel, uhhhh… *gaat kijken* Ik heb geen smsjes meer in mijn telefoon staan van personen. Alleen smsjes dat ik een voicemail heb.
  9. Wat is je ringtone?
    Hij heet Opening (Iphone)
  10. Ben je ooit naar een ander land geweest?
    Ja, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Spanje, Canarische eilanden.
  11. Hou je van sushi?
    Nee.
  12. Heb je broers en/of zussen?
    Ja een broertje die 4 jaar jonger is.
  13. Waar haal jij je boodschappen?
    Bij de plus die vlakbij mijn huis zit. Mijn ouders halen in het weekend ook boodschappen voor mij bij de lidl en jumbo.
  14. Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te komen?
    Ja.
  15. Heb je een computer of laptop?
    Laptop
  16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
    28 alweer.
  17. Heb je een bril of draag je lenzen?
    Ik heb een bril, maar draag hem niet vaak.
    bril
  18. Heb je ooit je haar geverfd?
    Ja ik verf het nog steeds regelmatig. Momenteel rood.
  19. Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
    Haddock uitlaten en naar bed.
  20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
    Gisteren nog omdat ik gek werd van de pijn.
  21. Wat is de perfecte pizza?
    Ik hou niet zo van Pizza, maar als ik dan iets moet zeggen is het cheese union.
  22. Wat vind je lekkerder, hamburger of cheeseburger?
    Hamburger.
  23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
    Nee.
  24. Wat voor een kleur ogen heb je?
    Groen/bruin.
  25. Proef je het verschil tussen pepsi en coca cola?
    Ja.
    coke-vs-pepsi
    L
    iefs Amy

Plaats een reactie