Dag oktober, Hallo november

Oktober is voorbij en we beginnen weer aan een nieuwe maand: November.
In deze post kijk ik terug op oktober en vertel mijn plannen voor november.

Oktober was een maand van ups en downs. Een heftige maand en ik moet mijn agenda erbij pakken om ook de leuke dingen van oktober te herinneren.

insta
2 0ktober kwamen mijn ouders terug van hun vakantie in Turkije, wat was het fijn om hun weer te zien na 2 weken.
Ik kreeg te horen dat ik 15 oktober geopereerd zou worden.
4 oktober was het dierendag en er was een paardencross waar mijn nichtjes aan mee zouden doen. Helaas was te trailer stuk en konden zij toch niet mee doen maar we zijn wel even gaan kijken. Ik heb mij prima vermaakt met mijn nichtje van anderhalf.
6 0ktober kwam voor het eerst de huishoudelijke hulp. Wel een vervangster (mijn vaste heb ik tot nu toe nog nooit gezien) en dat was erg fijn. Confronterend en lastig om mij niet met alles te bemoeien maar ook fijn om de zware dingen niet te hoeven doen.
8 oktober ben ik lekker wezen uit eten met mijn mama bij St. Jan hier in Arnhem. Ons favoriete restaurantje/bar en uiteraard nam ik mijn favoriete gerecht: Schnitzel met champignonsaus.
10 0ktober was een nare dag, ik werd zieker en zieker en uiteindelijk kreeg ik koorts. Ik moest naar de huisartsenpost en kreeg een antibioticakuur.
11 oktober was ik lekker eigenwijs, want ik was goed ziek maar ik moest en zou met mama naar het concert van Imagine Dragons in Oberhausen. Ik had kaartjes voor mijn verjaardag gekregen en heb maandag met smart gewacht. We hadden expres zitplaatsen genomen en met de wetenschap dat ik de 15e geopereerd zou worden besloot ik eigenwijs te zijn en toch te gaan. En wat heb ik genoten!
14 oktober was de donkerste dag van de hele maand. Die ochtend moest ik bellen voor de opname tijd en kreeg ik te horen dat de operatie niet door ging. Hier kun je er meer over lezen. Ik ben die avond nog naar mijn ouders gegaan en was enorm van slag, down en zag het allemaal niet meer zitten.
16 oktober was ik zo ziek dat ik weer naar de huisartsenpost moest. Daar werd ik doorgestuurd naar spoedeisendehulp en kreeg een nieuwe antibiotica kuur. Hier kun je meer lezen over die avond.
19 oktober had ik samen met mijn moeder een gesprek bij de klachtencommissie van Rijnstate en een afspraak met de huisarts. Nog steeds ontzettend down.
21 oktober had ik een gesprek met de uroloog welke mij niet wou opereren. Een ongelooflijk heftig gesprek met verrassende wending, hier lees je er meer over.
Ook heb ik die dag mijn scootmobiel aangeschaft, waar ik ontzettend blij mee ben.
En voelde ik mij psychisch weer wat beter.
25 Oktober ben ik met papa en de honden naar Rozendaalse Veld geweest. Hier wandel ik ontzettend graag maar doordat ik zo achteruit ben gegaan en ga is dit vaak onmogelijk voor mij. Toch geprobeerd en een rondje kunnen maken en het was heerlijk.
26 oktober werd de NSK geplaatst. Dit was ontzettend heftig en helaas moest ik een nachtje in het ziekenhuis blijven. Hier lees je meer.
27 oktober mocht ik weer naar huis en ben ik naar mijn ouders gegaan. Veel pijn en niet lekker maar blij dat de nsk erin zit.
28 oktober ben ik naar mijn eigen huisje gegaan met lieve Haddock.
30 oktober ging het steeds beter, de pijn nam af en ik voelde mij iets fitter. Even naar de Hema gelopen en dat was wel heel zwaar maar fijn. En eind van de middag met Haddock op de scootmobiel naar het mooie Sonsbeek geweest. Een klein rondje gemaakt om te kijken of dit haalbaar zou zijn met mijn scootmobiel en het gaat net. Samen genieten van de natuur en dat vrolijke pretbekje van Haddock ziek maakt mij een stuk blijer en positiever.

Dat was oktober. Meer downs dan ups helaas en mijn doel is voor november om wat minder nare dingen mee te maken en mij flink te focussen op de kleine fijne dingen.
In november krijg ik een onderzoek waarbij er contrastvloeistof in de nsk wordt gespoten om zo te zien hoe de nier afloopt naar de blaas. Aan de hand hiervan wordt een plan van aanpak gemaakt.
Mijn lieve nichtje Liana wordt 10 jaar en mijn schoonzusje is ook jarig!
Ook heb ik een onderzoek om te kijken of ik misschien ADHD/ADD heb.
Met mijn ouders ga ik naar het concert van Nightwish, en ik kijk daar ontzettend naar uit en hoop heel erg dat we kunnen gaan (duimen jullie?). We kunnen gelukkig gewoon zitten.

Ik hoop verder weer wat vaker naar het bos te kunnen met de hondjes en dat we een stukje duidelijkheid krijgen betreft mijn nier(en).

Hoe is jou oktober verlopen? en heb jij plannen en/of doelen voor november?

Liefs Amy
Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “Dag oktober, Hallo november

  1. Hoi Amy, jij had gereageerd op mijn website dus heb even een kijkje genomen op je blog. Wat een leuk idee om je week te vertellen aan de hand van foto’s!
    Ik hoop voor jou dat het onderzoek in november je wat zal opleveren.. Sterkte!

    Like

    1. Hoi Anne, wat leuk dat je even komt kijken op mijn blog 🙂
      Leek mij ook wel leuk om de leukste foto’s van die maand erbij te doen. Ik wil ook een wekelijkste blog maken met de foto’s van die week.
      Dankjewel 🙂

      Like

Geef een reactie

