Mijn favoriete apps

Vandaag behandel ik mijn favoriete apps van dit moment. De apps die ik veel gebruik op mijn iphone. Er staan er meer op, en die zul je ook zien. Maar ik vertel alleen over mijn favoriete en meest gebruikte apps. Heb je vragen over de andere apps, stel ze gerust.

IMG_3389Dit is de hoofdpagina van mijn Iphone. De meeste gebruikte apps staan hier.
* WhatsApp: Spreekt voor zich, smsen doe ik niet meer maar whatsapp gebruik ik veelvuldig.
* Chrome: Ik vind de standaard browser van Iphone, Safari, niet fijn en gebruik Chrome heel graag.
* Facebook: Toen ik nog geen Iphone had gebruikte ik deze app nooit en ging ik via Chrome naar facebook. Maar sinds ik de Iphone heb vind ik de app best fijn werken.
* Instagram: Ik ben verzot op Instagram. Ik volg heel veel mopsliefhebbers en elke keer als ik Instagram open en al die leuke mopsjes zie moet ik weer lachen. Als je mij wilt volgen, ik heet EemsLife.

Zoals je kunt zien heb ik mapjes gemaakt waarin ik apps heb gedaan die bij elkaar passen.
IMG_3390Fotografie:
* Foto’s: Hierin staan alle foto’s die ik gemaakt heb.
* Pixlr: Ik vind dit een heel fijne app om foto’s mee te bewerken.
* VSCOcam: Deze gebruik ik nog vaker dat Pixlr. De opties zijn wat fijner qua bewerken van foto’s.
* PicsArt: Leuk om plaatjes en teksten op foto’s te maken.

IMG_3391Games:
* Gummy Drop!: Ik ben werkelijk verslaafd aan deze app. Het idee van Candy Crush maar dan leuker, je kunt vrij makkelijk verder komen en met de verdiende munten kun je hulpdingen ‘kopen’. Je speelt in verschillende landen en plaatsen.
* Solitaire, Freecell en Spider: Iedereen kent deze spellen wel, simpele kaartspellen die ik leuk blijf vinden.

IMG_3392Leuke apps:
* Netflix: Wie kent Netflix niet, heerlijk om series te kijken en films te kijken.
* Youtube: Ik kijk graag filmpjes van andere bloggers en ook vlogs zijn favoriet.
* Reclamefolder: Elke zondag staan de nieuwe folders online en elke zondag kijk ik weer even de folders door. Scheelt een hoop papier in huis.
* Pinterest: I love Pinterest. Heerlijk om inspiratie op te doen.
* Bloglovin: Hiermee volg ik de blogs die ik graag bekijk. Je kunt mij ook volgen op Bloglovin!

IMG_3393Handig:
* Buienalarm en Buienradar: Ik heb 2 honden en het is altijd handig om te weten wanneer het droog is en wanneer het flink regent.
* Chromecast: Hiermee kan ik via mijn telefoon Netflix en Youtube op mijn tv bekijken.
* Notities: Voor blogideeën en andere dingen die ik moet onthouden.

IMG_3394Apple:
* Ibooks: Hiermee lees ik boeken, ik vind het een fijne simpele app.
* App Store: Voor apps die ik wil downloaden.

IMG_3395* ING bankieren: Om mijn rekening te bekijken.
* ASN bankieren: Zelfde als ING, om mijn rekening te bekijken.
* Mail: Om mijn mail mee te lezen.
* Week Cal: Mijn kalender/agenda die ik te weinig gebruik.

Dit waren mijn favoriete apps van dit moment. Ik hoop dat je het leuk vond om een kijkje te nemen in mijn Iphone.

Liefs Amy

Geef een reactie

