Wishlist winterjassen

Ik heb helemaal geen nieuwe winterjas nodig. Die van vorig jaar is nog perfect en ook die van 3 jaar geleden draag ik nog heel graag. Maar ik zie zo ontzettend veel leuke jassen voorbij komen. Het leek mij daarom leuk om er een wishlist van te maken. Wie weet dat ik toch 1 van de jassen koop of misschien zie jij hier tussen wel de winterjas van jouw dromen.

290441-bluedark_psfront1Dit is de winterjas die ik vorig jaar kocht. Gekocht bij The Sting.
Hij is nog steeds te koop. Hier kun je hem vinden.

Winterjassen

1. Deze jas staat heel hoog op mijn wishlist. Ik zou hem dolgraag kopen maar hij is telkens uitverkocht in mijn maat. Hij is te koop bij c&a en je vind hem hier.
2. Ik vind houtjetouwtje jassen zo leuk. Maar ergens lijkt hij wel een beetje op mijn huidige winterjas. Hij is te koop bij The Sting en je vind hem hier.
3. Een beetje een bomberjack idee. Volgens mij is hij niet zo heel warm. Ik denk dat hij voor mij wel perfect is alleen dat hij mijn lichaam niet heel veel goeds zou doen. Te koop hij H&M en je vind hem hier.
4. Deze heb ik heel vaak in mijn mandje gehad. Ik vind hem zo stoer. Maar elke keer koop ik hem toch niet. Hij is te koop bij H&M en je vind hem hier.
5. Ook deze heb ik vaak in mijn mandje gehad. Ik heb zo een jas gehad in het groen, maar helaas pas ik die niet meer. Het model blijft leuk. Ook te koop bij H&M en je vind hem hier.
6. Ik vind dit model heel leuk en simpel. Alleen ben ik niet weg van goud en de rits is goud. Ook lijkt hij mij niet heel warm. Maar toch ben ik een beetje verliefd. Te koop bij H&M en je vind hem hier.
7. Een witte jas, wauw. Maar zo onhandig voor mij. Vieze hondenpootjes op deze jas staan vast niet heel charmant. Te koop hij H&M en je vind hem hier.
8. Dit vind ik zo een mooie kleur. Ook het model spreekt mij heel erg aan. Ook deze lijkt mij niet heel warm. Wederom te koop bij H&M en je vind hem hier.

Dit was mijn wishlist. Heb jij een wishlist met winterjassen? Welke is jou favoriet uit mijn lijstje?

Liefs Amy

Geef een reactie

