Fijne dingen aan de herfst

Ik hou van de herfst! Elk jaar geniet ik weer van de mooie kleuren van de herfst en dit jaar heb ik dit wel heel erg. Niet alleen de mooie kleuren maar ook een hoop andere fijne dingen die weer kunnen.

bos

De natuur is zo mooi, al die mooie kleuren die de bomen nu hebben. De mooi gekleurde bladeren op de grond. En wanneer de zon schijnt knallen de kleuren je tegemoet. Beukennootjes, paddenstoelen, kastanjes ik hou echt van de natuur in de herfst.

Knus

De kaarsjes mogen weer aan. Ik ben helemaal weg van vanille geurkaarsen en die staan dan ook overal. Zelfs op het toilet. En met alle kaarsjes aan krijg ik mijn woonkamer ook een graad warmer. Daarnaast vind ik het zo lekker knus en romantisch wanneer de rest van het licht minimaal is.

Kop thee

Puur genieten vind ik het om met een lekker warm dekentje en een kop thee lekker op de bank tv te kijken of een boek te lezen. Lekkere warmen sloffen aan, een lekkere dikke zachte pyjama of badjas maakt het helemaal af.

Sjaal

Ook ben ik verzot op sjaals. Ik heb dan ook best een hoeveelheid sjaals. Maar vaak draag ik de hele dag een sjaal. Heerlijk een warme nek en een zachte sjaal om je heen. En ik vind het nog leuk staan ook.

Pepernoten

Pepernoten, mijn guilty pleasure! Ik kan mij werkelijk ziek eten aan pepernoten. Wel de gewone echte pepernoten, of eigenlijk zijn het kruidnoten. Heerlijk.

Wat vind jij fijn aan de herfst? En geniet jij ook zo van de mooie kleuren die de natuur nu heeft?

Liefs Amy

Geef een reactie

