Van 10 tot 1: Leer mij een beetje kennen

Vandaag weer een tag.
Met de tag ‘van 10 tot 1’ leer je mij een beetje meer kennen. De tag omschrijven lukt mij niet haha, dus ik zou zeggen: Lees verder.

10 dingen over mijzelf.
* Ik ben geboren op 14 maart 1988 en dat maakt mij 27 jaar.
* Ik ben gediplomeerd dierverzorger (niveau 2 dus kan er niks mee)
* Ik lust heel weinig, voornamelijk groenten zijn een probleem.
* Mijn lievelingskleur is groen.
* Ik heb altijd veel dieren gehad; katten, honden, muizen, ratten, cavia’s, konijnen, gerbils, hamsters, slangen en een shetlandpony.
* Ik ben stiekem best een rommelkont.
* Ik krijg vaak te horen dat ik chagrijnig kijk maar zo is de stand van mijn gezicht gewoon.
* Ik fotografeer heel graag maar doe dit te weinig.
* Mijn huis is vol, heel vol. Met allerlei spulletjes en prulletjes en vooral veel mopsenspullen.
* Ik heb 7 tattoo’s waaronder het portret van mijn mops, 2 tunnels van 10 mm, 7 oorbellen, 2 helixpiercings een tongpiercing en een neuspiercing.

tat haddock

9 dingen die ik leuk vind.
* PUGS ❤
* Dieren, ik ben gek op dieren, alle dieren (insecten niet zo).
* De herfst, de prachtige kleuren vind ik zo mooi.
* Films en series kijken, heerlijk je verstand op nul en kijken maar.
* Kleuren, mandala’s, kleuren op nummer, etc.
* Slapen, ik hou van slapen (stiekem omdat ik de dagelijkse pijn dan niet voel maar het is ook wel erg lekker).
* Fotograferen en dan voornamelijk honden of andere dieren.
* Mijn ouders die mij door dik en dun steunen!
* Uit eten gaan met mama bij St. Jan of Stout.
3ea746e6d41a861b5a2e3a796ca3d022

8 dingen die ik niet leuk vind
* Dat ik dagelijks zoveel pijn heb.
* Dat de oorzaak telkens wisseld en er geen duidelijke diagnose is.
* Mensen die je in de steek laten.
* Eenzaamheid.
* Ruzie.
* Mensen die dieren pijn doen!
* Wachten. En ik moet nogal vaak wachten, als ik bijvoorbeeld een afspraak in het ziekenhuis heb. Meerendeel van de tijd ben je aan het wachten want het loopt altijd uit.
* Dat mijn lieve oma dement is en steeds verder achteruit gaat.

7 plekken waar ik graag kom.
* Mijn eigen huisje.
* Bij mijn ouders.
* Sonsbeek.
* Rozendaalse veld (hei).
* Het strand.
* Daar waar mopsjes zijn of andere honden.
* Dierentuin.

sonsbeek
6 manieren om mijn hart te winnen
* Eerlijkheid.
* Begrip voor mijn ziek zijn.
* Humor.
* Van dieren houden en honden leuk vinden.
* Elkaar met respect behandelen.
* Goed kunnen praten en een discussie niet uit de weg gaan.

someecards 1

5 landen waar ik nog heen wil
* Gran Canaria, ik ben hier 3x geweest maar wil er graag weer naar terug.
* Engeland en dan specifiek Londen. Ben ik ook al geweest maar wederom wil ik er weer eens heen.
* Turkije. Mijn ouders gaan elk jaar naar Turkije en ik ben toch wel benieuwd waar hun het altijd zo enthousiast over hebben.
* New zeeland. Geen idee waarom maar dit wil ik al sinds ik klein ben.
* Afrika, wilde dieren bewonderen.

4 dingen waar ik niet zonder kan
* Haddock, mijn mopshondje. Hij is mijn steun en toeverlaat.
* Mijn ouders, alle keren dat zij mij opvangen wanneer het te slecht gaat, alle ziekenhuis bezoeken, spoedopnames etc, de onvoorwaardelijke steun en zo kan ik nog wel even doorgaan.
* Mijn telefoon, ik heb mijn telefoon zo onwijs vaak in mijn hand. Ik zou echt niet weten wat ik zonder telefoon zou moeten *bloos*.
* Camera, ik maak zo belachelijk veel foto’s. Meeste met mijn telefoon maar elke camera is goed. Als ik maar foto’s kan maken.

20130415_111037

3 liedjes die ik bovenin mijn spotify lijst heb staan
Oops, ik heb geen Spotify. Dus dan maar mijn 3 favoriete liedjes van dit moment.
* Imagine Dragons – Demons


* The Script – No good in goodbye

* Madcon – Don’t worry

2 wensen
* Een mopshondje erbij (hopelijk in 2016).
* Dat er een oorzaak gevonden wordt van mijn pijn en ook een oplossing.

1 laatste woord
* PUGS!!! 😉dogs-life-Gemma-Correll-3Liefs Amy

Een gedachte over “Van 10 tot 1: Leer mij een beetje kennen

Geef een reactie

