Mijn gedachten zijn bij parijs

De blog die vandaag online zou komen komt nu volgende week online. Ik wil vandaag even stilstaan bij wat er gisteren in Parijs is gebeurd.

11222056_10153746243505536_8115247193115572197_n

Gisteren avond ging het met mij heel slecht en belande ik op de spoed eisende hulp. Toen ik daar lag kwam het bericht binnen over de aanslagen in Parijs.
Vreselijk wat daar gebeurd is.

120 Doden, 180 gewonden waarvan 80 ernstig gewonden, ik heb er gewoon geen woorden voor. En ik ben bang dat deze aantallen nog wel zullen oplopen.
Ik lees net ook dat IS de aanslagen heeft opgeëist. Ik was er al bang voor.

Vrijdag de 13e is nu echt een zwarte dag. Mijn gedachten zijn bij alle nabestaande, betrokkenen, iedereen.

Liefs Amy

PS: Ik mocht vannacht weer naar huis. Vermoedelijk weer dezelfde bacterie als vorige keer, en weer nierbekkenontsteking. Nu antibiotica.

Geef een reactie

