Mijn week in foto’s #2

Het is zondag en weer tijd voor ‘mijn week in foto’s’.
Ik laat je zien, door middel van foto’s en stukjes tekst, wat ik afgelopen week heb gedaan.
Veel kijk en lees plezier

Zondag* Zondag ochtend gingen mijn moeder, Haddock en ik op weg naar Ugchelen. Daar zou bij ‘Het Leesten’ een mopsen wandeling plaats vinden georganiseerd door de mopshonden vereniging Commedia.
* De wandeling was heerlijk maar modderig en mijn schoenen waren dan ook heel erg vies.
* Na het eten bracht papa Haddock en mij naar huis. Heerlijk in mijn eigen huisje, kaarsjes aan en genieten maar.
* Haddock is de hele dag knock out geweest van de wandeling. Al die mopsjes en mensen, al die indrukken en dan ook nog geregeld mij kwijt zijn (hij rende vaak flink voor uit). Heel veel slapen dus.
* De groepsfoto van de wandeling gemaakt door Oegelien Meijboom. Wat een mega op komst en ik gok dat er ongeveer 80 mopshonden waren. (5e van links staat mijn moeder en daarvoor zit ik gehurkt met Haddock)

Maandag* Maandag werd ik niet zo lekker wakker. Die nacht heb ik enorm pijn gehad welke ik niet onder controle kreeg met extra pijnstilling. Even wat leuks doen, volgende week van mijn mopsenagenda versieren met washitape en stickers.
* Daarna aan de gang voor mijn blog, foto’s maken, foto’s bewerken en een blogpost schrijven.
* Tussendoor even wat anders doen, namelijk huisjes maken op raamfolie. Ik had bij Crea Chick haar blogpost hierover gezien en vond het een heel leuk idee.
* Haddock kreeg weer lekker eten en moest wachten tot ik zei dat hij mocht gaan eten. Haddock krijgt KVV (Vers vlees), smuldier.
* De huisjes zijn af, folie op het raam doen en tadaa.

Dinsdag* Dinsdag vroeg op want ik moest naar het ziekenhuis voor een onderzoek van mijn nier. Mama was mee.
* Weer thuis was mijn bestelling binnen. Wat is dit boek mooi zeg. Mama heeft mijn bed verschoont want ik had mijn huishoudelijk hulp afgezegd.
* Dit knappe ventje lag er zo lief bij. Hij is altijd zo enthousiast als je weer thuis bent en begroet je zo leuk. En dan zie je even later dit en dan smelt ik gewoon. Knettergek op dit ventje!
* De 1e plaat uit het boek is af! wauw wat leuk om te doen, en ik had het veel lastiger verwacht maar dat valt enorm mee.
Rond half 12 gingen we lekker naar bed. Ik had wat meer pijn maar gelukkig viel ik heel snel in slaap.

Woensdag* Woensdag werden wij een beetje laat wakker. Blijkbaar had mijn lijf het nodig want ik voel mij we een stuk beter. En die mops van mij is een luilak en slaapt ook gewoon door.
* Verder kleuren in mijn nieuwe kleurboek. Heerlijk ontspannend om te doen en ook fijn om mijn gedachten even te verzettend want ik ben toch wel een beetje sip vandaag.
* En weer even creatief met raamfolie zijn. Mopsjes uitknippen en snijden en op mijn balkondeur plakken. Ik vind het leuk.
* Haddock lag zo lief te slapen. We hebben er een luie dag van gemaakt en niet veel gedaan maar toch waren wij moe. Misschien gewoon lui haha.
Veel gekleurd en om half 1 naar bed, beetje laat.

Donderdag* Hi, ik ben Haddock en steek mijn tong uit. Het is donderdag.
* Blog berichten schrijven, foto’s bewerken, en nog meer aan mijn blog werken.
Daarna hebben wij even een dutje gedaan. Ik heb weer wat meer pijn en dat vreet energie.
* Even het centrum in voor kadootjes voor mijn nichtje die maandag jarig is (ze viert het volgend weekend).
* De buit, kadootjes gevonden en voor mijzelf een leuk kerst mopsenshirt.
Hierna diagnose gezocht gekeken en daarna naar bed.

Vrijdag* Vrijdag ochtend scheen de zon. Haddock uitlaten.
* Bijna de hele middag ben ik met mijn blog bezig geweest en daarna ben ik maar even boodschapjes gaan doen.
* Ik kreeg meer pijn, voelde mij erg beroerd en die gekke mops van mij lag heerlijk te luieren.
* Toen ik mijn temperatuur checkte bleek ik koorts te hebben. Ik wou eigenlijk naar bed gaan maar voelde mij met de minuut beroerder worden en de pijn werd ook erger. Na een half uur checkte ik weer mijn temperatuur en die was opgelopen. En aangezien ik een nsk heb moet ik voorzichtig zijn. De regel is dat als je 38 of hoger koorts hebt je de spoed eisende hulp belt.
Mijn vader kwam mij ophalen en bij mijn ouders werd de spoed eisende hulp gebeld. En zo belande ik weer op de seh.
Toen ik er een half uurtje lag kwam ook het nieuws binnen van Parijs. Vreselijk.
Om kwart voor 1 vannacht kwam de arts vertellen dat ik naar huis mocht. Maar dat ik weer nierbekkenontsteking heb en dat ze vermoeden dat het weer de bacterie is die ik vorige keer ook had (4 weken geleden). Ze wouden mij zwaardere pijnstilling geven maar van die pijnstilling wordt ik enorm ziek. Helaas. Wel moest ik weer aan de antibiotica.

IMG_4034-2* Van zaterdag heb ik maar 1 foto. Ik ben goed ziek en heb niet veel gedaan. Vooral veel gelegen, gehangen en een beetje gekleurd.
Ik heb wel de aller beste verpleger bij mij, lieve Haddock. We hebben best een tijdje zo gelegen en hij week geen moment van mijn zijde.
De pleister van de drain moest ook weer gewisseld worden en dat was dit keer echt geen pretje en deed heel veel pijn. Vooral de insteek van de drain doet pijn maar het ziet er verder wel heel goed uit.
Ook het nieuws veel gekeken en wat er allemaal gebeurd is in Parijs is gewoon shocking.

Een wisselende week met gelukkig meer goede dan slechte momenten. Helaas een slecht einde. Ik ben goed beroerd van de antibiotica maar hij slaat gelukkig wel aan.
Komende week heb ik best een drukke week met elke dag wel iets behalve maandag. Hopelijk knap ik ook wat op want er staan 2 belangrijke afspraken welke ik niet kan afzeggen. De andere dingen kan ik eventueel wel afzeggen.

Hoe was jouw week?
Liefs Amy

Geef een reactie

