Stom lichaam

Vandaag een update over hoe het nu gaat met mij. Mijn lijf is nogal bezig en ik ben niet blij.

Ik zou woensdag 18 nov een afspraak met de uroloog hebben over het plan wat betreft mijn nier. Maar de uroloog belde dat er nog geen plan is dus dat komen weinig zin had. We wachten dus nog steeds.

Vrijdag 13 nov werd ik weer goed ziek, pijn liep op en ik kreeg koorts. Dus de SEH gebeld en ik moest komen. Weer nierbekkenontsteking! Ik mocht gelukkig wel weer naar huis.
Donderdag 19 nov ging het weer slechter, mijn urine zag er niet goed uit, heel troebel, stroperig en vol troep. Ook plaste ik niet veel meer (2x pd) ondanks wel voldoende drinken. Urologie gebeld en ik moest weer komen.
Bloedprikken, urine inleveren uit de blaas en de nsk en foto maken. Ik had nog steeds verhoging en de urine was niet goed, die uit de blaas en uit de nsk.
Uiteindelijk bleek mijn nsk goed te liggen, gelukkig, en heb ik nog steeds een fikse ontsteking van beide nieren en 2 bacteri├źn.
Ik kreeg een nieuwe antibiotica kuur voor 2 weken. Ook wordt ik flink besproken in de groep urologen en willen ze urologen van andere ziekenhuizen mee laten denken.

De pijn is helaas weer net zo erg als voor de nsk. Ik slik weer de hoogste dosis pijnstilling en kan weer minder.
Mijn lijf is een beetje op geloof ik, net iets hersteld van het een en het volgende wacht alweer op je.

Ik weet niet meer wat ik nou moet verwachten en begin ook wel wat bang te worden. Wanneer houd dit op? Het is echt extreem de laatste tijd.
Wat wil de uroloog doen? En hoe zit het met mijn goede nier die ook, bijna dagelijks, pijn doet.
Hopelijk heb ik snel een afspraak bij de uroloog.

Hou jullie op de hoogte.
Liefs Amy

Geef een reactie

