Mijn week in foto’s #3

Het is zondag dus weer tijd voor mijn week in foto’s.

Zondag* Zondag werd ik pas om 13.00 wakker. Mijn lijf heeft echt rust nodig.
Beneden op de bank lagen Pixel en Milow zo bij elkaar, zo ontzettend lief.
* Mama ging mijn lievelingseten maken, witlofschoten, jummie! Helaas was hij niet helemaal gelukt en niet zo lekker als anders.
* Daarna naar huis, de hele dag had ik weer koorts maar wel wisselend. Thuis was hij even op zijn hoogst zoals je ziet op de foto. Hoger dan dit is het nog niet geweest. Half uurtje hierna was hij 37,9.
* Ik was zo ongelooflijk moe dat Haddock en ik om 8 uur al naar bed gingen. Natuurlijk moest zijn hondje mee naar bed.

Maandag
* Maandag ochtend, nog steeds koorts. Ik voelde mij ook ontzettend beroerd en had veel pijn. Slikte dan ook weer de maximale dosering pijnstilling.
* Yes de Karcher window vac is binnen! Mijn ramen zijn, met name van buiten, ontzettend snel vies en ik moet dan ook erg vaak de ramen wassen. Wat een enorme opgave is en ik de laatste tijd niet meer kon. Eens kijken of het met dit ding wel lukt.
* Eerst even een dutje doen, de pijn was enorm waardoor ik niet in slaap kwam. Maar met de gordijnen dicht en oordopjes in kom ik toch een beetje tot rust omdat ik geen prikkels binnen krijg.
* s’Avonds de ramen gedaan, dit is het water van alleen de ramen in de slaapkamer (2 grote ramen). Ieeelll vies! Maar ik ben dolblij met het apparaat want het maakt ramen wassen zoveel makkelijker.
Ik ging weer vroeg naar bed.

Dinsdag* Dinsdag werd ik wakker en zag Haddock heerlijk liggen. Nog even kroelen!
* Ik kreeg weer een postcrossing kaartje binnen! Leuk.
* Mijn huishoudelijk hulp kwam mijn huisje weer op orde maken. Zo fijn dat ik dit nu heb en het is nog gezellig ook.
* s’Avonds stormde het nogal, ik moest de vuilniszak wegbrengen en Haddock dacht, mooi kan ik meteen tegen die zakken aan plassen! We zijn weer op tijd gaan slapen.

Woensdag* Woensdag werd ik wakker met dit uitzicht. Charmant hoor Haddock.
* Eindelijk weer een spijkerbroek aan. Door de nsk kan ik alleen losse broeken aan en deze heb ik nieuw en zit niet strak. Ik loop al sinds ik de nsk heb in joggingsbroeken dus dit was wel heel fijn.
* Er kwam weer een kaartje binnen van postcrossing.
* Haddock was in een knuffelbui en kroop zo bij mij. Zo ontzettend lief.
Ik voelde mij erg slecht en kon moeilijk slapen vanwege veel pijn.

donderdag* Zodra ik wakker werd heb ik mijn vader gebeld om Haddock en mij op te halen. Ik zou s’avonds met mijn ouders naar een concert van Nightwish gaan, maar wist nog niet zeker of ik mee ging. Toch alvast naar mijn ouders.
* En daar liet ik de urine in de nsk zien aan mijn moeder. Heel stroperig, troebel en vol troep. Ook bleef ik verhoging houden en de pijn liep op. We besloten toch Urologie te bellen, en ja hoor ik moest komen.
* Na 3 uur weer naar huis. Fikse ontsteking van beide nieren en 2 bacteriën. Bloed uitslagen waren nog niet binnen. Wachten bij de apotheek voor mijn nieuwe antibiotica. Ik voelde mij steeds slechter. Geen concert voor mij en mama bleef bij mij.
* Deze antibiotica kreeg ik, thuis meteen genomen. s’Avonds nog Diagnose gezocht gekeken met mama. Maar goed dat ik niet naar het concert ging want ik werd steeds zieker.

Geef een reactie

