Washi tape liefde

Ik durf inmiddels wel toe te geven dat ik verzot ben op washi tape.
En vandaag laat ik je mijn verzameling en favorieten zien.

Washi tape, ook wel masking tape genoemd, is mooi, decoratief afplakband. Papieren plakband welke makkelijk te verwijderen en te gebruiken is, ook kun je erop schrijven en kun je het scheuren.

Je kunt ontzettend veel leuke dingen doen met washi tape. Ikzelf gebruik het voornamelijk in mijn agenda om mijn weken te versieren. Morgen laat ik jullie mijn agenda zien.

Maar je kunt er veel meer mee doen, hier een paar ideetjes.
* Kerstkaartjes maken
* Autoparcours op de vloer
* Foto/afbeeldingen omlijsten
* Toetsenbord pimpen
Op pinterest kun je nog veel meer leuke ideeën vinden.

_MG_2069
Zie hier mijn washi tape verzameling. Ongeveer 60 stuks. Ik heb maar 3 dubbelen, een wonder vind ik haha.
Ik koop ze online bij verschillende webshops, bij de hema, action, wibra, zeeman, v&d, xenos en volgens mij mis ik wat winkels.
De kwaliteit verschilt enorm en die van de Hema zijn het slechtste. Die scheuren namelijk nogal snel wanneer je ze los haalt van het rolletje en ze laten een nare lijmlaag achter.

_MG_2091
Dit zijn mijn favoriete washi tapejes.
Van boven naar beneden: Online, makro, online, flying tiger, xenos, xenos, xenos, online, xenos, action en hema.

Ben jij ook zo gek op washi tape? en hoeveel heb jij er?

Liefs Amy

7 gedachtes over “Washi tape liefde

Geef een reactie

