Mijn agenda

Stiekem ben ik een beetje verliefd op mijn agenda. Ik heb namelijk een mopshonden agenda en vandaag laat ik je zien wat je zoal kan vinden in deze agenda en hoe ik mijn weken versier.

_MG_2125
Dit is hem dan! Is de voorkant niet ontzettend leuk? Ik heb best een tijdje getwijfeld om hem te kopen. Ik had geen agenda nodig, een schoolagenda wat moet ik ermee? en is hij niet een beetje kinderachtig?
Maar elke keer als ik hem zag smolt ik meer en meer en uiteindelijk besloot ik hem toch te kopen. En tot op de dag van vandaag ben ik er blij mee!

Ik deed al flinke tijd aan het versieren van je agenda met washi tape, stickers, sticky notes etc. Ook wel Filofaxen genoemd. Op de blog ‘Knusheid van het leven‘ kun je hier meer over lezen en zien.
En ook in deze agenda versier ik elke week met washi tape en stickers.

_MG_2147_MG_2140_MG_2144_MG_2138_MG_2133

Bij elk weekend van de week staat een afbeelding zoals je hierboven kan zien. Maar er zijn ook een aantal pagina’s voorzien van een toffe afbeelding.

Achterin zit ook een velletje met stickers.

_MG_2160

Is hij leuk of is hij leuk?
Wat voor een agenda heb jij? Gebruik jij eigenlijk nog wel een papieren agenda?

Liefs Amy

 

Geef een reactie

