New in: Karcher Window Vac 2

Mijn ramen zijn ontzettend snel smerig van buiten. De lucht hier in het centrum is niet echt schoon te noemen en ik kan bijna elke week mijn ramen wassen.

Ook een mops die graag in de vensterbank zit en daar met zijn snoetje tegen het raam drukt, even lekker niest en het raam kusjes geeft is natuurlijk ook niet heel bevorderlijk voor schone ramen.
En vanwege mijn ziekte is ramen wassen best een opgave om te doen.
Daarom besloot ik, na lang twijfelen, de Karcher WV 2 Plus te kopen.

370379
Bron: Coolblue

Bij Coolblue was een mooie aanbieding en bleek hij het voordeligste dus besloot ik hem daar te bestellen.
Eenmaal binnen wist ik niet zo goed wat ik er nou van moest verwachten. Hij kwam binnen in een klein doosje terwijl ik een heel gevaarte had verwacht. Viel dat even mee.

_MG_2103
In het rechter ding doe je schoonmaakmiddel en dat spray je op de ramen en met het zeempje zeep je de ramen in.
Met het linker apparaat ga je vervolgens over de ramen heen. Je moet hem wel eerst even opladen en uiteraard aan zetten. Hij zuigt dan het water op en je ramen zijn droog, schoon en streepvrij.
Bij hele vieze ramen of bijvoorbeeld vogelpoep raad ik je aan om even een schuursponsje te gebruiken.
Ook moet je wat keukenpapier bij de hand houden om de randjes droog te maken.

_MG_2115

Bij de aanbieding van Coolblue kreeg ik deze 1 liter fles met glas reiniger. Hier gebruik je een beetje van wat je weer verdund met water en ik ben erg tevreden met dit spul.

Het schoonmaken van de ramen is nog nooit zo snel gegaan en makkelijk geweest. Kost amper moeite waardoor ik het nu weer zelf kan en ook geregeld kan doen. Ook de spiegels heb ik hiermee gedaan en dat gaat ook perfect.
Kortom ik ben blij met deze aankoop en ik raad het iedereen aan.

Liefs Amy

Geef een reactie

