Mijn week in foto’s #4

Het is zondag, tijd voor weer een mijn week in foto’s

Zondag
* Zondag. De zoveelste slechte dag. Samen met Haddock luieren.
* Kijk!!! Sneeuw!!! Oke, natte sneeuw maar toch, ik kan niet wachten tot er goede sneeuw valt.
* Terug naar bed, haddock wou niet op de foto haha. Ik kwam helaas niet in slaap, teveel pijn.
* Papa kwam ’s avonds en heeft eten voor mij gehaald, Haddock uitgelaten en mijn was opgehangen. Haddock gaf ik s’avonds een lekker bacon snoepje. We gingen op tijd naar bed.

Maandag
* Maandag ochtend was dit het uitzicht vanuit mijn slaapkamer. Ze zijn ramen aan het plaatsen in dat gebouw tegenover. Hele grote ramen.
* Bij de so low zag ik al eerder dit schatje staan. En vandaag moest ik even wat dingetjes halen en kocht ik deze ook. Kan mijn kleine nichtje mooi mee spelen bij mijn ouders.
* Nieuwe serie ontdekt; Jessica Jones. Lekker veel afleveringen kijken als afleiding want ik voel mij alles behalve goed.
* Kijk wat lief! Het is een theedoek maar die is veel te leuk om te gebruiken als theedoek. Mama kwam ’s avonds met stokbrood met kruidenboter en liet Haddock uit.

Dinsdag
* Dinsdag ochtend viel er natte sneeuw en ik had weinig puf om Haddock na het lopen af te drogen dus mocht hij zijn shirtje aan.
* Daarna op de bank een beetje aan mijn blog werken. Helaas voelde ik mij slechter en slechter worden en begon mijn goede nier pijn te doen.
’s Avonds werden het helaas koliekpijnen en besloot ik spoed te bellen.
* Papa kwam mij ophalen en mama kwam Haddock ophalen. Met papa ging ik naar spoed waar ik gelukkig een verpleegkundige kreeg welke ik al vaker heb gehad die mijn verhaal kent. Hij zorgde meteen voor pijnstilling. Eerst paracetamol in het infuus wat er gelukkig voor zorgde dat de kolieken afnamen.
* Daarna kreeg ik een kleine shot morfine in het infuus waardoor ik nog iets minder pijn kreeg maar nog steeds teveel, dus nog een shot. Later liep de pijn weer wat op dus kreeg ik nog een shot. En omdat ik opgenomen zou worden zou ik voordat ze mij kwamen halen om naar de afdeling te brengen de laatste shot krijgen. Rond 2 uur ’s nachts werd ik naar de afdeling gebracht.

Woensdag
* Woensdag ochtend was dit mijn uitzicht. Ik lag op een 4 pers kamer lekker alleen. Had amper geslapen omdat ik zo achterlijk misselijk was. Kreeg die ochtend nog paracetamol in het infuus en zofran in het infuus tegen de misselijkheid. Eten lukte niet.
* ’s Middags zou ik een echo krijgen en ik mocht 3 uur van te voren niet meer eten. Ik had nog 10 min om dit beschuit op te eten. En gelukkig kreeg ik het weg.
* Rond half 3 kwamen mijn lieve nicht en nichtjes op bezoek ❤ Dit vrolijke meisje vrolijkte mij helemaal op met haar lachje en enthousiasme. Ik werd helaas weer heel misselijk dus kreeg nog een keer zofran in het infuus en iets voor half 4 werd ik opgehaald voor de echo. Mijn nicht en nichtjes gingen mee!
De echo viel mee, normaal doet het enorm pijn omdat ze nogal moeten drukken om mijn slechte nier te zien. Er was niks nieuws op te zien.
Rond kwart voor 6 kwam mama en ik mocht naar huis. En ik wou ook naar huis ondanks dat ik nog veel pijn had en heeeel misselijk. Maar ik kan totaal niet rusten in het ziekenhuis en ik merkte dat ik moest slapen. Ik was zo moe.
Eerst naar mijn ouders en daar besloot ik naar mijn eigen huis te gaan. Ik slaap het beste in mijn eigen bedje en in mijn eigen omgeving. Om 9 uur ging ik naar bed met lieve Haddock.

Donderdag
* Donderdag werd ik om half 2 ’s middags pas wakker. Ik voelde mij een stuk beter en aangezien er 2 pakketjes kwamen toen ik in het ziekenhuis lag besloot ik die op te halen bij het postkantoor want 1 van die pakketjes is het FLOW book for paperlovers!!
* Ik werd toch weer wat misselijk en had behoefte aan iets fris. Mijn appels heb ik altijd in de koelkast omdat ik ze dan nog lekkerder vind. Dus besloot ik lekker een appeltje te eten.
* Ik was ook even langs de action geweest en daar vond ik een doosje met kerstkaartjes om in te kleuren. Ik vond ze ontzettend leuk dus nam hem mee en dit is 1 van de kaartjes.
* Medicijnen; Antibiotica (die grote en ik heb steeds meer moeite met die weg slikken), tramadol, buscopan, amitriptyline, sertraline, de pil en ranitidine. ’s Ochtends slik ik alleen tramadol, antibiotica en de ranitidine. Paracetamol krijg ik niet weg en gebruik ik zetpillen voor.
Gelukkig voel ik mij weer wat beter en is de pijn onder controle. Snel naar bedje toe!

Vrijdag
* Vrijdag. Wat een rotzooi heb ik er van gemaakt. Zo zag mijn hele huis eruit dus hups even opruimen.
’s Middags heb ik nog even in bed gelegen want ik was weer wat misselijk.
* ’s Avonds kwam mama en eigenlijk zou ze koken maar stiekem had ik heeeel erg zin om bij St. Jan te eten dus zijn we daar gaan eten. En ik nam uiteraard mijn lievelingsgerecht. Ohhh die schnitzel en champignonsaus is zo goddelijk!
* Haddock had weer last van zijn oortjes dus deed ik er zalf in, en dat vind hij vreselijk dus als beloning kreeg hij zijn lievelings snoep; een Jumbone mini. Hij ging de hele kamer af opzoek naar een plekje om hem op te peuzelen en op een gegeven moment zat hij er zo bij met de jumbone in zijn mond hahaha.
* Beertje mee naar bed, welterusten, wij gaan lekker slapen.

Zaterdag
* Zaterdag werd ik pas om half 1 ’s middags wakker, oops! Snel Haddock uitlaten en lui op de bank.
* Mijn ouders kwamen mij eind van de middag ophalen en bij hun thuis was een lief kaartje voor mij gekomen van een collega van mijn moeder. Zo lief!
* Tijdens ik hou van holland hadden we bitterballen. Haddock en Suki deden goed hun best met schooien.
* Pleister wisselen ging goed tot de pleister iets scheef zat en de drain dus ook iets scheef zou komen, ik ging door de grond. Jemig wat deed dat pijn. Zodra mama de pleister los had en de drain zoals hij altijd zat was de pijn weg gelukkig.
Milow en Haddock lagen zo ontzettend lief te slapen.

Een wisselende week zoals je ziet. Morgen komen mijn lieve nicht en nichtjes en woensdag heb ik een afspraak met de uroloog om het plan te bespreken. Ik ben heel benieuwd.

Hoe was jou week?
Liefs Amy

Geef een reactie

