Dag november, Hallo december

Vandaag start de laatste maand van 2015, december.
Tijd om terug te kijken op afgelopen maand en te kijken naar mijn plannen voor deze maand.

Waar oktober een hele nare en pittige maand was, was november nog een tikkeltje heftiger.

Bye nov hello dec

Begin oktober verliep goed, de eerste week knapte ik langzaamaan wat op en de heftige pijnaanvallen namen af dankzij de nsk.
4 november ging ik weer lekker uit eten met mama bij St. Jan.
8 november was er een mopshonden wandeling waar ik heen ging met mijn moeder. Eindelijk kon ik weer eens zo een lange wandeling maken.
9 november moest ik wel iets boeten, had vrij veel pijn maar het ging. En ik at de eerste oliebol van eind dit jaar. Jummie.
10 november was het onderzoek van mijn nier. Dit verliep prima en er was duidelijk te zien dat ik een fikse vernauwing heb. Omdat het bij mij nogal complex is moest ik de urologen even de tijd nemen om tot een plan te komen.
13 november ging het weer mis. Ik werd in korte tijd heel ziek en de pijn was weer net zo erg als voor de nsk. De hele avond bracht ik door op de spoed eisende hulp. En daar kreeg ik ook te horen van de aanslagen in Parijs.
17 november zou ik een onderzoek krijgen om te kijken of ik ADD/ADHD heb. Maar ik was nog te ziek en had teveel pijn om te gaan.
19 november een dag waar ik al sinds maart naar uit keek. Na 7 jaar eindelijk de band Nightwish weer zien. Maar dat liep helaas anders. Mijn urine was heel vreemd en de pijn bleef en ik knapte niet op ondanks de antibiotica. De hele middag in het ziekenhuis doorgebracht en ik had nog steeds een fikse ontsteking en kreeg een nieuwe antibiotica.
20 november zou ik voor het eerst kennismaken met mijn maatje. Maar wederom was ik veel te ziek en moest ik afbellen.
21 november de verjaardag van mijn nichtje. Hier keek ik enorm naar uit maar toen ik op stond wist ik meteen, dit wordt niks. Teveel pijn, te beroerd en als ik dan ook nog tussen visite zit dan gaat dat mis.
22 en 23 november ik ben zo beroerd en heb zoveel pijn dat papa ’s avonds komt om wat eten te halen, Haddock uit te laten en mijn was op te hangen. En de 23e kwam mama om samen te eten en haddock uit te laten.
(Haddock wordt overdag ook gewoon uitgelaten, door mij met de scootmobiel).
24 november liep de pijn in mijn goede nier rap op en ik kreeg het niet onder controle. ’s Avonds werden het nierkolieken en ook mijn slechte nier deed hels pijn. Ik moest weer naar de SEH. En ik werd opgenomen.
25 november nog steeds vreselijk beroerd. De pijn was wel onder controle maar ik was zo ongelooflijk misselijk. Wel kwamen mijn nicht en nichtjes op bezoek in het ziekenhuis en dat was super fijn. Ik kreeg een echo waar op te zien was dat er niks nieuws te zien was. En ’s avonds mocht ik naar huis en besloot ik naar mijn eigen huis te gaan.
26 november Heb heel lang geslapen en dat had ik duidelijk nodig want ik voelde mij een stuk beter. Beetje misselijk maar dat ben ik de laatste tijd elke dag. Ik heb 2 pakketjes opgehaald en 1 daarvan was het FLOW book for paperlovers en dat is leuk!!
27 november ben ik lekker wezen eten met mama bij St. Jan, nomnomnom.
29 november Ik moest weer naar spoedeisendehulp, jaja ik vind het zooo leuk daar (NOT). Dit keer omdat de insteek van de nsk wat ontstoken was. Gelukkig viel het allemaal mee, maar ze deden net of ik heel ziek was. Ik had weer koorts, maar mijn bloed was aan het verbeteren. Ik mocht kiezen, naar huis of blijven. Haha naar huis natuurlijk.
Daar zaten mijn nicht en nichtjes op mij te wachten want mijn nichtje vierde vorig weekend haar verjaardag en ik was toen te ziek. Ze was dolblij met haar cadeautjes en ik vond het een fijne avond.
30 november Ben ik met mama een kerstboom gaan kopen. Ik heb een heeeeel kleintje maar wil dit jaar toch een grote en ik ben geslaagd. Een van 150cm hoog aangezien ik hem op een tafeltje zet vanwege de honden. Nou alleen nog op ballenjacht want die heb ik vandaag niet gevonden.

Een hele nare maand zoals je ziet. En ik wil hem gauw vergeten.
Woensdag 2 december spreek ik mijn arts over wat het plan is betreft de vernauwing. Ik hoop echt dat we dan wat verder komen. En natuurlijk dat december niet ook zo een hel maand word.

Ik heb in ieder geval wel heel veel zin om mijn huisje te versieren en met kerst komt oma 1 dagje en dan gaan we lekker gourmetten. Jumjum. Ook hoop ik dat er deze maand echt sneeuw valt, ik houd van sneeuw!
Ook moet ik proberen weer uit het dal te komen want psychisch zit ik er doorheen momenteel.
20 december is er een mopshonden wandeling en ik hoop dat ik daar heen kan. En ook de Winner show is in december en ook daar hoop ik heen te kunnen, lekker shoppen.

Hoe was jouw november?
Liefs Amy

3 gedachtes over “Dag november, Hallo december

  1. Jammer Amy dat het zo slecht gaat. Ik had zo gehoopt dat de nsk je verlichting zou brengen. Maar tot nu toe brengt hij alleen een hoop ellende. Hopelijk komen er snel betere tijden voor jou…

    Like

    1. Vervelende is dat ie de eerste 2 weken wel verlichting gaf. Maar sinds dat onderzoek is het mis. Snap er niks meer van. Morgen hoor ik wat het plan is. Ben benieuwd.

      Like

Geef een reactie

