Mandala’s kleuren

Twee weken geleden vertelde ik jullie over kleuren op nummer. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik verzot op kleuren en ik heb dan ook best een aantal kleurboeken liggen, waaronder een aantal mandala kleurboeken waar ik graag ik kleur. En daar ga ik jullie vandaag over vertellen.

1

Ik ben helemaal weg van de kleurboeken van BBNC uitgevers. Zij hebben verschillende series ‘Het enige echte’ en dus ook een mandala serie.
Hierboven zie je de eerste 2 mandala boeken van die serie.
* Het enige echte mandala kleurboek
* Het tweede enige echte mandala kleurboek
Hiervan heb je ook het derde en vierde deel.eerste mandala boek
Dit zijn een aantal platen uit het eerste deel die ik al gekleurd heb. Het is best een klus om zo’n plaat in te kleuren en het is niet dat je dit even snel doet, maar het is heerlijk ontspannend. En het resultaat is super leuk.tweede mandala boek
En deze platen komen uit het tweede deel. En omdat ik hier nog niet veel in gekleurd heb vind ik het zonde om deel 3 en 4 ook te kopen. Er zitten best veel platen in en ergens moet je een grens trekken. Mijn moeder heeft wel alle delen.

_MG_2191
Ook is er een mini versie. Het enige echte mini mandala kleurboek. Zo leuk om ook wat kleinere mandala’s te hebben die je wel vrij snel in kleurt.Untitled-1Deze platen komen uit bovenstaand boekje.

Vanwege mijn ziek zijn kan ik natuurlijk niet veel, maar kleuren kan bijna altijd wel. En omdat het zo ontspannend werkt is het ook nog eens heel fijn om te doen.
Ik gebruik stabilo stiften (89) en stabilo fineliners (59).

Wat vind jij van het kleuren van mandala’s?

Liefs Amy

Geef een reactie

