Mijn week in foto’s #5

Het is weer tijd voor een ‘mijn week in foto’s’. Ik laat jullie zien wat ik afgelopen week heb gedaan en meegemaakt. Kijk snel verder.

Zondag
* Zondag kleurde ik dit leuke kaartje af. Die gaat naar een speciaal iemand. * Ondertussen lag Suki mij lief aan te kijken. Wat is ze toch mooi en lief en ik mis haar enorm als ik thuis ben, maar het is voor haar nu even beter bij mijn ouders.
* Zaterdagavond met het wisselen van de pleister van de nsk zag de insteek er een beetje geïrriteerd uit maar niet echt zorgelijk. Tot ik zondag ging verzitten en met mijn rug over de bank schoof, aaauuuuwwwww. Het zakte niet dus mama haalde de pleister eraf en helaas toch ontstoken, er kwam wat vocht en bloed uit. Dus spoed eisende hulp gebeld want dat moest. En zo lag ik weer op spoed. Ze deden of ik heel ziek was, terwijl ik alleen kwam om die insteek te laten zien. Maar goed, na 3 uur wachten mocht ik weer gaan
* En daar zaten mijn nicht en nichtjes al te wachten!! Jeeeeej. Mama moest helaas de nsk wel nog fixeren en ik ging echt door de grond van de pijn. Het was fijn om daarna lekker afleiding te hebben van de schatten. Mijn nichtje van 10 kreeg haar cadeautjes en ze was dolblij. En mijn kleine nichtje van bijna 2 (Januari) was weer in een gekke bui.

Maandag
* Maandag lag Haddock heel maf te slapen. Zijn achterpoot over zijn andere achterpoot en 1 achterpoot als steuntje voor mijn kin, hahaha.
* Ik ging met mama op kerstbomen jacht en kocht bij de ikea eerst een tafeltje waar de kerstboom op komt. En natuurlijk moest ik weer de lekkere gehaktballetjes eten, jum.
* Bij de kwantum slaagde ik voor een kerstboom, gewoon een kleintje van 150 cm en €25,- goed genoeg voor mij. Alleen ballen en andere versiering moet ik nog inslaan.
* Pixel lag ’s avonds zo te gluren naar mama en mij, lekker smoeltje heeft zij toch!
Daarna ging ik lekker naar huis, ruimde thuis een beetje op en al snel naar bedje toe.

Dinsdag
* Dinsdag lag de nieuwe en laatste flow van dit jaar in de bus. Yes, hierin zit de 366 dagen kalender. Die van vorig jaar hangt op mijn wc.
* Ik deed de deur open voor mijn huishoudelijk hulp en zag dit. De muur is daar ingeslagen. Heftig om te zien, je kan zo de woning inkijken. Inmiddels is het wel opgeruimd. (Bewoner heeft dit zelf gedaan)
* Kersthuisjes maken! Komende dinsdag komt hier een DIY van online.
* Haddock was boos want hij kreeg even geen aandacht. Dan maar het krukje richting stoelen duwen, erop springen en op de stoel gaan liggen. Past net hahaha.

Woensdag
* Woensdag moest ik naar het ziekenhuis. Hier wacht ik op mama die mee ging.
* Na het gesprek met de arts aten mijn moeder en ik wat en toen zag ik zwarte piet en sinterklaas!!! Op weg naar de kinderafdeling. Zo leuk.
* Mama en ik gingen ’s middags op kerstballen jacht en ’s avonds zette ik de boom op en lag Haddock zo te slapen.
* Kijk mijn boom!! Zo trots en donderdag komt er een blog online over mijn kerstboom.

Donderdag
* Donderdag werd ik om iets voor half 3 wakker. Oopsie. Deze foto maakte ik vlak voor ik met Haddock ging lopen. Ik voelde mij wel weer een stukje fitter.
* Bij de kruidvat kocht ik deze kleine kerstballetjes. Ik heb groenige balletjes maar aangezien mijn boom deze kleuren heeft wou ik ook graag kleintjes in die kleur.
* Daarna flink aan het werk voor mij blog.
* ’s Avonds zou papa mijn nieuwe antibiotica (onderhoudsdosis) komen brengen. Verassing; Mama en de honden kwamen mee! Pixel pikte meteen het grootste bot in. Suki hoort bij mij te wonen maar aangezien zij wat actiever is is het momenteel teveel. Haddock is een lui mopsjes die het heerlijk vind om hele dagen te luieren. Zo lang hij maar bij je kan zijn vind hij het best, vandaar dat Haddock wel lekker bij mij is.
Ik keek ook weer Diagnose gezocht en ging daarna lekker naar bed.

Vrijdag
* Haddock zit heel graag voor het slaapkamer raam ’s ochtends. Mijn bed staat nu iets van het raam af waardoor hij er niet meer zelf op komt, en dan staat hij te piepen op bed want ik moet hem helpen haha.
* Komende week versierd in mijn agenda.
* Ik ben weer druk met mijn blog geweest en Haddock lag lekker naast mij te kluiven.
* Volgens mij is het tijd om naar bed te gaan. Kwart voor 9 lagen wij erin, om vervolgens ’s nachts weer wakker te worden door de pijn. Zucht. Uiteindelijk wel nog kunnen slapen gelukkig.

Zaterdag
* Zaterdag ochtend zat Haddock weer lekker voor het raam in de slaapkamer. Heerlijk toch hoe hij erbij zit. We zijn 2 uurtjes wakker geweest en toen weer terug naar bed gegaan. Pijn, moe en niet lekker.
* Papa kwam mij om half 5 ophalen, ik slaap elk weekend bij mijn ouders zoals jullie al wel gemerkt hebben.
* Schooien kan Haddock als de beste, pech voor hem.
De pleister van de nsk moest weer gewisseld worden. Het deed erg zeer dit keer. Wel ziet het er rustig uit. Wel wat geïrriteerd maar het is rustig.
* Liefde voor dit lieve meisje! Wat is ze toch mooi die Suki.
Ik hoop echt dat ik snel wat op knap zodat ze weer bij mij kan wonen.

Dit was mijn week, mijn koorts is onder controle en ik slik nu voor minstens 3 maanden een onderhoudsdosis antibiotica. Komende week weer naar de arts.

Hoe was jouw week?

Liefs Amy

Geef een reactie

