Lichtpuntjes #1

Vandaag begin ik met een nieuwe wekelijkse blog namelijk ‘lichtpuntjes’.
Vanwege mijn ziekte maak ik veel rot dingen mee en ben ik een beetje in een neerwaartse spiraal gekomen, daarom wil ik mij meer focussen op de fijne dingen die er zijn en die ik kan. En hier ga ik jou elke woensdag over vertellen.

_MG_2366De kerstboom opzetten, versieren en vervolgens helemaal blij te zijn met het resultaat. Wauw, ik ben verliefd op mijn kerstboom en blijf er maar naar kijken.

_MG_2394Flow book for paper lovers en Flow 8. Ik ben gek op de Flow en heb het Book for paper lovers vorig jaar voor het eerst gekocht en oh allemaal mooie dingen.

En de Flow 8 is elk jaar weer leuk want er zitten scheurkaartjes in die je als kalender kan gebruiken. Die van vorig jaar hangt nu.

Tot half 3 in de middag slapen. Oopsie, maar blijkbaar had mijn lijf dat hard nodig want ik voel mij meteen weer een stukje fitter. En stiekem is mijn bedje gewoon ontzettend fijn en die gekke mops van mij maakt mij ook niet wakker, die snurkt gewoon door.

IMG_4622Suki en Pixel die mee op bezoek waren bij mij. Liefde aan die meisjes.
Pixel dook meteen op de bank om mij kusjes te geven en van Suki kreeg ik ook een flinke lebber. (Pixel is de bruine en Suki de zwarte hond)

Smullen van een oliebol, jum. Lekker met poedersuiker. Heel fout zo een oliebollenkraam bij je huis haha.

12309810_917263721661365_5418451992593175851_oOpbouw van het winterfestijn op het Gele Rijdersplein. Er komt een heel dorp met een ijsbaan. Zo leuk en het is leuk om de opbouw ervan te zien.

IMG_4753
Mijn broertje, schoonzusje en nichtje die langskwamen bij mijn ouders. Heb mijn nichtje en schoonzusje al sinds maart dit jaar niet gezien, en wat is die kleine meid groot geworden. In januari wordt ze alweer 2 jaar. En mijn schoonzusje is zwanger van de 2e 😀

Nieuwe winterjas gescoord voor €20,- (hij was €59,99) Thnx H&M.
Ik heb vorig jaar een winterjas gekocht, maar die is zo dik dat ik die nu niet kan dragen (heb het nogal snel warm en zweet snel).

Geef een reactie

