De kerstboom

Voor het eerst heb ik dit jaar een ‘grote’ kerstboom en ik ben er zo ontzettend blij mee dat ik er een blog over maak.

De boom heb ik gekocht bij de kwantum voor €25,- en hij is 150cm hoog.
Ik wou niet een hele grote boom aangezien ik niet super veel ruimte heb. Daarnaast staat de boom op een tafeltje (van de ikea) vanwege mijn honden.

Zie hier mijn trots:
_MG_2366
Ik ben er zo blij mee. De mopsspulletjes die je ziet had ik al.
Qua ballen heb ik gekozen voor wit met glitter en zacht roze/paars in mat, glitter en glans. Deze heb ik gekocht bij de Prijsmepper in Arnhem. Zij hebben best een grote kerstafdeling en het is er spot goedkoop. Ook de piek komt daar vandaan maar vanwege mijn witte muren valt die een beetje weg, dus wil ik een andere piek maar daar moet ik tegenaan lopen.
De slingers, lampjes en kerstboomkleed komen van de action.

_MG_2360
Toch vind ik de piek wel heel mooi.

_MG_2348
Hier zie je goed wat voor een witte ballen ik heb en ook de roze glitter en matte zie je hier goed.
De uiltjes die je ziet had ik al en passen heel goed bij het geheel.

_MG_2352
Van deze uilen heb ik er 3 hangen en ook die had ik al.

_MG_2357
Een mops in de kerstboom. Hij hoort te hangen maar is vrij zwaar waardoor de tak teveel gaat hangen. Dus heb ik hem op een tak gedaan (hij hangt aan de tak erboven). Deze had ik ook al.

Ik vind het zo sfeervol staan en blijf er maar naar kijken.
Officieel hoor je de kerstboom pas op te zetten als de sint het land uit is, maar ik kon natuurlijk niet wachten en heb hem 2 december opgezet.

Wat vind je van mijn boom? En heb jij de boom al staan of zet je deze later op?

Liefs Amy

4 gedachtes over “De kerstboom

Geef een reactie

