Nieuw plan?!

Woensdag 9 december had ik weer een afspraak met mijn uroloog om te horen of de leverancier van de JJkatheter een katheter hadden zonder J aan het eind. Vorige week hadden we een ‘plan’ besproken en zoals je al kon lezen in de post daarover was ik eigenlijk nog niet veel verder.

IMG_4927
De grote kerstboom in het ziekenhuis is zo hoog dat hij niet volledig op de foto past. Aan deze kant staat nog 1 boom zoals je ziet, en aan de andere kant ook nog 4 verschillende.

De uroloog kwam meteen ter zake, hij durft het niet aan om nu te gaan opereren zonder zeker te weten dat ik daarvan op knap en hij de boel niet verder beschadigd.
De nsk is eind oktober gezet om te zorgen dat ik wat verlicht werd kwa pijn, de eerste twee weken was dit ook het geval maar na het onderzoek met contrast waarbij ze ook via de blaas hebben gekeken was en ben ik weer terug bij af qua pijn.
Ik gaf ook aan dat ik 4 jaar zonder vernauwing heb gelopen (feb 2010 laatste operatie aan vernauwing en mei 2014 is nog operatief gekeken of alles goed was en dat was zo) en toen ook ziek was, constant nierstenen en nierbekkenontsteking en als dit beide niet van toepassing was had ik toch enorm veel pijn.

Kortom, wat is er aan de hand? Tsja die vraag stel ik inmiddels al 5,5 jaar.
Rijnstate weet het niet, Lelystad wist het niet, AMC en VUMC wisten het ook niet en nu word ik doorverwezen naar het Radboud umc.

Een nieuw ziekenhuis, een academisch ziekenhuis en een nieuwe uroloog die volgens mijn uroloog wel heel erg goed is en waar ik met mijn cases goed pas (hopen we). Vanwege de feestdagen duurt het wel even voor ik wat hoor. En de post vertrouwen wij niet meer waardoor ik mijn dossier zelf moet meenemen naar het Radboud. Afwachten dus weer.

De nsk kan 3 maanden blijven zitten en moet dan verwisseld worden voor een nieuwe, ik geloof omdat hij wat verstopt kan raken. Eind januari ben ik dus weer de lul en ik zie er nu al vreselijk tegen op. Gelukkig hoeft er niet op nieuw aangeprikt te worden en is dit in principe zo gedaan. We zullen het zien.
Ook de onderhoudsantibiotica moet ik gewoon blijven slikken.

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte.

Liefs Amy

Geef een reactie

