Mijn week in foto’s #6

Er is weer een week voorbij en vandaag laat ik je weer zien wat ik afgelopen week gedaan heb. Veel kijk/lees plezier.

Zondag
* Zondag begon Haddock om 4 uur ’s nachts te brommen en blaffen. Bij mijn ouders slaapt hij altijd onrustig en uiteindelijk zijn we er maar even uitgegaan. Hij ging beneden zo zitten wachten op zijn vriendinnetjes die nog lagen te slapen bij mijn ouders in bed.
* Ik heb hem daarna met mama mee naar bed gedaan (die was ook even eruit) zodat ik zelf nog wat kon slapen, wat niet lukte en toen ik beneden kwam hoorde ik dat Haddock ook niet meer kon slapen.
Een wazige foto maar Pixeltje kijkt er zo lief.
* Ik voelde mij totaal niet lekker en de nsk deed enorm pijn, en toen vertelde papa dat mijn broertje, schoonzusje en nichtje langs kwamen. Leuk!!! Mijn schoonzusje en nichtje heb ik al sinds maart niet meer gezien.
Kijk dit pretbekje van mijn nichtje dan. Ze was in de ban van de plafondventilator en zette heb steeds aan en uit. En een lol dat ze had.
* Toen hun weer weg waren en ik ook naar huis ging lag Suki zo lief en tevreden te slapen. Kijk dat pootje onder haar kin. Ze is zo gek op kinderen, leeftijd maakt haar niks uit ze zijn allemaal leuk. En Haddock vind het ook allemaal best. Trots!
Haddock en ik lagen half 9 in bed.

Maandag
* Maandag ochtend mocht Haddock zijn shirtje aan met uitlaten. Hij is weer wat snotterig en als hij wat verkouden is doe ik met dit weer een shirtje of jasje aan. Maar aangezien het niet echt koud is is een shirtje voldoende.
* Bij de H&M een nieuwe winterjas gescoord. Van €59,99 voor €20,- dat is pas een leuke prijs. Lijkt erg op mijn oude winterjas alleen heel iets korter en een bontkraag.
* De hele dag bezig geweest met opruimen en mijn huisje versieren en Haddock lag lekker in 1 van zijn mandjes mij in de gaten te houden.
* Tijd om naar bed te gaan. Half 11 lagen wij in bed.

Dinsdag
* Dinsdag ochtend, de zon scheen!!! Dat is fijn wakker worden! (Ja mijn raam is vies, ik heb ze pas nog gewassen en dat vieze is buiten dankzij de regen)
* Uitgroei in de verf en de overige verf een beetje verdeeld. Was hard nodig haha.
* Haddock had een nieuw shirtje nodig (voor als de andere in de was is en voor de afwisseling). Bij de So Low kocht ik deze! Die tekst! hahaha. Hij mocht hem gisteren avond met uitlaten meteen aan want het regende nogal.
* Haren gekruld, dat is lang geleden! Haddock snapt er niks van 😉
Op tijd naar bedje toe!

Woensdag
* Woensdag moest ik weer naar het ziekenhuis. En ze hebben daar de kerstboom weer opgezet. De grote boom is echt heel hoog en eromheen staan er een aantal in verschillende hoogtes.
* ’s Middags vond Haddock het wel grappig en met zijn kont naar mij toe op schoot te liggen. Nee, het stinkt niet echt hoor haha.
* De opbouw van het winterfestijn gaat rap, kijk hoe gezellig het er al uit ziet!
* Haddock tijdens de laatste uitlaat ronde in het licht van de lantaarnpaal. Knappe vent is het.

Donderdag
* Donderdag scheen de zon weer vol op!
* Mijn eerste twee kerstkaartjes zijn binnen. Die met de poes is van postcrossing, iemand uit Belgie. En de ander is van mijn oma.
* Haddock spoort echt niet hoor! Lekker dikke wangen.
* Uhhhmm Haddock? Ik zat er behoorlijk doorheen maar die acties van Haddock maken mij altijd weer vrolijk.
Op tijd ons bed in want ik had weer extreem veel pijn.

Vrijdag
* Vrijdag maakte ik deze foto op een houten boomstammetje af. Super leuk geworden.
* Ondanks dat ik ontzettend veel pijn had besloot ik toch dat mama en ik zaterdag naar de winner zouden gaan. (Hondenshow) Dus kwam papa mijn ophalen. Pixel was blij dat haar liefje er weer was.
* Van lieve Raphaela kreeg ik een kerstkaartje met lekkers erbij voor de hondjes. Ze mochten meteen smullen.
* Het kaartje, zo schattig die eendjes.

Zaterdag
* Zaterdag ochtend na een horror nacht van vreselijke pijn en niet in slaap komen, een lekkere kop thee.
* Ondanks dat ik mij vreselijk voel besloot ik toch met mama naar de winner te gaan. Ik moest eruit, even mijn mopsenvriendjes zien en mopsjes knuffelen en rond snuffelen.
Van mama kreeg ik het gave mopshond kussen. En zelf kocht ik de mopspups kalender voor 2016. Ook kocht ik nog 2 kilo gedroogde buffellong voor Haddock en 3 pakjes Jumbone mini.
* Weer thuis bij mijn ouders, de twee tortelduifjes liggen weer samen hoor. Ik ben ontzettend beroerd en Pixel geeft mij lief kusjes.
* Na het eten bracht papa mij en Haddock naar huis waar ik weer 2 kerstkaartjes lagen te wachten. Zo leuk.
Op tijd naar bed want ik ben op.

Hoe was jouw week?

Liefs Amy

Geef een reactie

