Kerstversiering

Afgelopen paar dagen heb ik beetje bij beetje mijn huisje versierd met kerstversiering. Vandaag laat ik je zien hoe en wat ik versierd heb.

Dit wordt mijn 3e kerst in mijn eigen huisje. En elk jaar versier ik mijn huisje. En dit is mijn eerste jaar met een grote kerstboom. Ik ben gek op de sfeer die kerst met zich mee brengt. De winkelstraten versierd, een heus winter/kerst festijn op de grote parkeerplaats vlak bij mijn huis, die glittertjes, glimmertjes en mooie kleuren van de kerstversiering.

_MG_2495


Ik heb best een aantal kerstspulletjes met een, hoe kan het ook anders, mopshondje en die laat ik jullie graag zien.
Mops

Heb jij jouw huis/kamer ook versierd?

Liefs Amy

2 gedachtes over “Kerstversiering

  1. Wat ziet dat er allemaal leuk uit! Ik vind die mopshondjes echt superschattig! Ik probeer stukje bij beetje wat meer kerstversiering binnen te smokkelen. Mijn vriend houdt hier namelijk niet zo van, maar soms doe ik dan net of t van de zolder afkomt en datwe het vorig jaar ook al hadden hihi. (Sssst, zei ik dat nou hardop)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

