Shoplog action

Vandaag tijd voor een shoplog, ik moest wat bij de action halen en wie kent het niet, iets halen bij de action betekend met meer terug komen. Ik laat je zien wat ik gekocht heb.

Ik ging naar de action voor krijtstiften. En kwam terug zonder krijtstiften maar wel met wat andere prullen haha.

_MG_2721
Dit heb ik bij mijn ouders nog voldoende liggen maar ik vergeet het steeds op te zoeken. Dus nu maar gekocht bij de action. Ik heb dit nodig om een foto op een houten schijfje te maken.
€ 1,99

_MG_2728
Daar heb je natuurlijk ook kwasten voor nodig.
€ 0,99

_MG_2732
Ik kleur altijd met stabilo stiften en fineliners maar wil toch ook eens kleuren met potloden. En ik heb weinig zin om meteen echt goede potloden aan te schaffen terwijl ik niet weet of ik met potloden kleuren wel fijn vind. Deze kwam ik tegen op de hobbyafdeling.
€ 1,99

_MG_2740
Voor mijn notitieboekje waar ik mijn blogberichten in bijhoud, ideeën opschrijf etc. Ik merkte dat ik markeerstiften miste dus dan koop je ze toch gewoon bij de action.
€ 0,89

_MG_2724
Dit kleine rendierhoofdje had ik al vaker zien liggen en vond ik toen al leuk maar telkens laten liggen. Nu toch maar gekocht.
€ 0,69

_MG_2751
(Let niet op mijn nagellak hihi)
Nep dennetakje voor in het vaasje op mijn salontafel. De balletjes had ik nog en heb ik er in gehangen zodat het bij mijn kerstboom en kerstversiering past.
€ 0,99

_MG_2804Agenda voor 2016. Ik heb een toffe agenda zoals jullie al hebben kunnen zien. Maar deze ga ik voor mijn blog gebruiken zodat alles wat overzichtelijk blijft.
€ 1,99

_MG_2808
Deze kerstballen kwam ik al eerder tegen, en dit keer besloot ik ze toch mee te nemen. Ik ga er foto’s van mijn hondjes in doen.
€ 0,92

_MG_2730
Guilty pleasure. Ohh ik kan hier zo van smullen. En vaak gaat zo’n doos in 1 keer op, jumjum.
€ 0,99

Liefs Amy

Geef een reactie

